Tytuł:„Papierowe ptaki” Materiały:wytłoczki do jajek, plastikowa butelka,
skrawki papieru kolorowego Opis pracy:kolorowe piękne zabawki można wykonać z
wszystkiego !
Samorządowe Publiczne Przedszkole w Poraju Leśne Skrzaty PORAJ
48 punktów
Tytuł:„Kochamy leśne zwierzęta” Materiały:gazety, zakrętki, butelki, pudełka, folia,
aluminium, papier, rolki po papierze
toaletowym, styropian, wełna Opis pracy:Z użytych surowców wtórnych Leśne Skrzaty
stworzyły las oraz jego mieszkańców - leśne
zwierzątka. Powstały: sowa, jeż, sarna,
wilk, niedźwiedź, wiewiórka, lis i zając.
Hasłem przewodnim akcji były słowa: "LEŚNE
SKRZATY DOBRE SERDUSZKA MAJĄ I LEŚNE
ZWIERZĘTA KOCHAJĄ!"
Oddział Przedszkolny działający prz SP im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Manasterzu MANASTERZ
98 punktów
Tytuł:„Kochamy zwierzęta.” Materiały:tekturowe sześciany, tkanina, zwierzęta z
gazet, sznurek, rolki z papieru
toaletowego, plastikowe nakrętki. Opis pracy:Dorośli! Nie wycinajcie lasów! Nie
kłusujcie! Nie niszczcie gniazd! Nie
trujcie chemią! Nie zaśmiecajcie
środowiska!
ZSP Publiczne Przedszkole w Jaroszowie JAROSZÓW
43 punktów
Tytuł:„Krokkodillo - Śmieciołykacz” Materiały:wytłaczarki, plastikowe pudełko, tektura z
pudełek, nakrętki, butelki plastikowe i
folia, jako łącznik taśma. Opis pracy:Nasz krokodyl jest zwierzątkiem
pożytecznym - łyka śmieci i przetwarza je w
zabawki:)
Przedszkole Niepubliczne Stowarzyszenia Rodzin Katolickich STARE DRZEWCE
91 punktów
Tytuł:„WESOŁY KROKODYLEK” Materiały:worki na śmieci, kubeczki plastikowe,
nakrętki, butelki, wytłaczanki, gazety Opis pracy:Chcieliśmy pokazać jak w ciekawy i zabawny
sposób można wykorzystać odpady dostępne w
domach. Dzieci wraz z rodzicami zbierały
potrzebny materiał i przy wspólnej pracy
powstał nasz wesoły krokodylek
Przedszkole Miejskie w Helu HEL
219 punktów
Tytuł:„Azorek wśród przyjaciół.” Materiały:karton, tapeta, folia, kubek, zakrętki,
korki, worek, gazety, rolki, kapsle, butelka
PET, papierki Opis pracy: Myśl przewodnia tego przedsięwzięcia to
szacunek oraz opieka nad zwierzętami,
zarówno tymi w domu, jak i w schroniskach.
Przypomnieliśmy sobie,na czym polega
segregacja śmieci i recykling.Dzieci
zrozumiały, jak niewiele potrzeba,aby
powtórnie wykorzystać coś, co zostało
przeznaczone do wyrzucenia.