Przedszkole Nr 15 w Tarnobrzegu
TARNOBRZEG
286
punktów
Tytuł:„Chociaż kolce ma jeż kochać jeża trzeba też”
Materiały:Makulatura, worki na śmieci, kubki
jednorazowe, rolki po papierze, butelka,
nakrętki, folia bąbelkowa
Opis pracy:Ideą wykonania pracy było przybliżenie
dzieciom jeża, jako zwierzątka żyjącego w
najbliższym otoczeniu, zapoznanie z jego
wyglądem, sposobem życia, odżywiania,
charakterystycznymi zachowaniami,
kształcenie szacunku dla świata przyrody, a
także zainspirowanie dzieci do ciekawego i
twórczego wykorzystania odpadów.
Niepubliuczne Przedszkole Kucykowa Kraina
KALINÓWKA
103
punktów
Tytuł:„Sarenkom w zimie nie jest łatwo- POMAGAMY!”
Materiały:Do wykonania pracy użyliśmy butelek
plastikowych, rolek po ręcznikach
papierowych, nakrętek, pudełek.
Opis pracy:W pobliżu naszego przedszkola znajduje się
stadnina koni więc codziennie uczymy się
troski i miłości do zwierząt.Chcieliśmy
pokazać sposób w jaki możemy pomagać tym
zwierzętom, które mogą mieć problem ze
zdobyciem pożywienia zimą.
Publiczne Przedszkole Nr 6 im. Jasia i Małgosi
PIŁA
76
punktów
Tytuł:"Królik Bugs i magiczne marchewki"
Materiały:kartony, gazety, butelki,słomki do napojów,
nakrętki, różnorodne opakowania po
produktach spożywczych,
Opis pracy:Po wstępnych rozmowach dzieci wybrały
królika-jako zwierzaka, którego
chcą"stworzyć". W czasie pracy dołączył
kolejno wózek z marchewkami i ogródek.
Inspiracją była piłka gimnastyczna z
uchwytami,które dzieciom skojarzyły się z
uszami. Dzięki wspólnej pracy i
zaangażowaniu powstał wyczekany królik.
Przedszkole Publiczne nr 17
GŁOGÓW
49
punktów
Tytuł:„Pingwiny wśród węży.”
Materiały:butelki plastikowe, rolki po papierze
toaletowym, gazety, styropian, skorupki po
jajkach,
Opis pracy:Ideą naszej pracy było uświadomienie
dzieciom, że ekologią też można się bawić.
Do stworzenia zwierząt można wykorzystać
wszystkie odpady jakie znajdują się w
gospodarstwie domowym.
Publiczne Przedszkole nr 1
ROPCZYCE
87
punktów
Tytuł:„Stonoga i przyjaciele”
Materiały:Rolki po papierze, plastikowa butelka,
nakrętki, pudełka, tektura, gazety kolorowe
i czarno-białe.
Opis pracy:Każda noga stonogi to jedno dziecko, które
wraz z innymi tworzą grupę na czele z
wychowawczynią, która je prowadzi i uczy.
Dzieci mogą mieć za przyjaciół zwierzęta,
ponieważ one także czują, przyzwiązują się
do nas i są nam oddane, dlatego trzeba o
nie dbać, opiekować się nimi i chronić od z
ła.
Oddział przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 1 im. A.Mickiewicza
RAWICZ
52
punktów
Tytuł:„PRACOWITE PSZCZÓŁKI”
Materiały:papierowe rolki, kartony, nakrętki, torby
foliowe, pudełka od zapałek, ścinki
papierów
Opis pracy:Ideą naszej pracy było zwrócenie uwagi na
ochronę pszczół jako gatunku zagrożonego
wyginięciem. Owady te mogą być wzorem dla
ludzi jak należy wspólnie i skutecznie
działać. Chcemy pokazać, jak ważne dla
ochrony środowiska jest powtórne
wykorzystanie odpadów.
konkurs=wielki-konkurs-ekologiczny-2014&main=galeria&o=1&strona=252