Przedszkole w Zespole Szkół im. Jana Pawła II
JAMIELNIK
64
punktów
Tytuł:„Zwierzęta kochamy, każdego dnia o nie dbamy”
Materiały:nakrętki, patyczki po lodach, korki po
winie, plast. talerzyki, rolki po
papierze toal., gazety, kubki
Opis pracy:Celem pracy było uświadomienie dzieciom odpowiedzialności za swoje domowe pupile. Dzieci wiedzą, iż zwierzęta to nie zabawki, nie można je wyrzucić gdy się znudzą i należy dbać o nie każdego dnia.
Publiczne Przedszkole w Czajkowie
CZAJKÓW
384
punktów
Tytuł:„Ptasia stołówka”
Materiały:plastikowe butelki, sznurek, rolki
papierowe, patyczki od lodów, resztki
styropianu i bibuły
Opis pracy:Zachęcenie dzieci do ekologicznych zachowań i kształtowanie właściwego stosunku do zwierząt.
Przedszkole Publiczne w Ochabach z oddziałami zamiejscowymi w Wiślicy
WIŚLICA
42
punktów
Tytuł:„Słoń”
Materiały:butelka po wodzie mineralnej 5l, rolki z ręcznika papierowego i papieru toaletowego, nakrętki, papier
Opis pracy:Ukazanie wykorzystania odpadów dnia codziennego, sposobu łączenia różnych materiałów ze sobą. Ukazanie zwierząt
egzotycznych w prosty i śmieszny sposób jako zwierząt lubianych przez dzieci.
Przedszkole Małych Odkrywców
SKIERNIEWICE
58
punktów
Tytuł:„Przedszkolne Lwiątko Mruczusiątko”
Materiały:Pudełka,rolki papieru toalet, torebki
foliowe, zakrętki, materiał, balon, włosie szczotki, mop, talerz papierowy
Opis pracy:Małych Odkrywców fascynują egzotyczne zwierzęta, a bajkowy król lew jest naszym ulubieńcem.
Publiczne Przedszkole w Waszkowskiem
WASZKOWSKIE
57
punktów
Tytuł:„Jeżyk”
Materiały:Tekturowe pudełko, plastikowe
nakrętki, kapsle, kartoniki po mleku,
gazety, płyty CD, rolki tekturowe.
Opis pracy:Powtórne wykorzystanie odpadów do
stworzenia czegoś nowego i ładnego.
Prywatne Przedszkole Językowe Tęczowa Kraina
LĘBORK
57
punktów
Tytuł:„Tęczowy smok”
Materiały:Nakrętki od butelek w rożnych kolorach i rozmiarach, butelki plastikowe, wytłoczki od jajek.
Opis pracy:Naszym pomysłem było zbudowanie z jak największej ilości odpadów zwierzaka,
dzieci wybrały smoka. Nasz tęczowy smok powstał we współpracy z rodzicami, którzy
przynosili nam przeróżne odpady. Dzieci podczas wspólnego tworzenia smoka przekonały się, że odpady można wykorzystać
w praktyczny i atrakcyjny sposób.
konkurs=wielki-konkurs-ekologiczny-2014&main=galeria&o=1&strona=62